Statistiky
Aktuální a přesné statistiky vygenerované z Fotokalendáře od 13.8.2007 do 13.8.2017 7:00.
Směny
Počet ranních směn: 865
Počet odpoledních směn: 1315
Počet nočních směn: 40
Počet dělených směn (tzv. šejdrů): 133
Celkem směn: 2353
Průměrná délka směny: 8.61 hodin
Celkem odpracováno: 20269 hodin z toho 1429 přesčasových hodin
Roční přehled
Pro řidiče tramvaje jsou u směn tyto čtyři časy nejsledovanější. Začátek ranní (sloupec 1) pro mě znamená, jak brzo budu vstávat. Konec ranní i odpolední (sloupec 2 a 4) je důležitý obzvláště před volnem, protože po směně následuje jeden (někdy i více) volný den a proto se těším, že půjdu brzo domů. Konec odpolední (sloupec 3) zde přikládám k porovnání, jak se liší běžný (průměrný) konec odpolední směny a té, po níž mám volno. Ze statistiky vyplývá, že jde o hodiny, o které nám plánovač směn, přidělením krátké směny, prodlouží volno.
Rok | Ranní | Odpolední |
ø začátek | ø konec
před volnem | ø konec | ø konec
před volnem |
2007 | 6:42 ze 73 směn | 14:39 ze 15 směn | 23:26 ze 19 směn | 24:16 ze 7 směn |
2008 | 5:07 ze 90 směn | 13:24 ze 20 směn | 22:33 ze 106 směn | 21:49 ze 37 směn |
2009 | 5:20 ze 93 směn | 13:37 ze 25 směn | 22:43 ze 103 směn | 20:23 ze 30 směn |
2010 | 5:23 ze 85 směn | 14:00 ze 25 směn | 22:27 ze 110 směn | 20:57 ze 33 směn |
2011 | 5:20 ze 95 směn | 13:45 ze 22 směn | 22:53 ze 130 směn | 21:51 ze 36 směn |
2012 | 5:05 ze 74 směn | 13:10 ze 14 směn | 22:55 ze 156 směn | 21:05 ze 44 směn |
2013 | 5:53 ze 88 směn | 14:01 ze 20 směn | 23:26 ze 138 směn | 21:27 ze 40 směn |
2014 | 6:13 ze 86 směn | 14:23 ze 22 směn | 23:22 ze 142 směn | 23:02 ze 42 směn |
2015 | 6:03 ze 76 směn | 14:28 ze 15 směn | 23:04 ze 160 směn | 21:40 ze 47 směn |
2016 | 6:07 ze 30 směn | 14:06 ze 7 směn | 23:11 ze 211 směn | 21:30 ze 61 směn |
2017 | 5:18 ze 75 směn | 13:18 ze 21 směn | 23:06 ze 82 směn | 21:18 ze 25 směn |
Svátky
- Od 13.8.2007 do dnes: 122 svátků.
- Na 32 mi vyšlo v turnusu volno a zůstal jsem doma zadarmo (Jakoby běžnému pracujícímu vyšel svátek na víkend).
- 90 svátků jsem měl podle turnusu strávit v práci:
- v 75 případech jsem doopravdy jezdil a byl ohodnocen dvojnásobnou mzdou.
- 15 svátků jsem dostal sváteční náhrady a zůstal doma, jako každý smrtelník.
Z toho můžeme vyčíst, že pokud mi vychází nějaký svátek na pracovní den, z 83% doopravdy půjdu do práce. Nejčastěji (7×) jsem byl v práci 26. 12. (na druhém místě 06. 07. - 6×) Nejvíc svátečních směn jsem odpracoval v roce 2015 - 10×.
Linky
Seznam úplně všech linek, které jsem dostal přidělené. První řádek ukazuje, kolikrát jsem se na lince vyskytl a kolik hodin to bylo. Druhý řádek sestupně seřadí u každé linky roky, ve kterých jsem měl tuto linku nejčastěji. Třetí řádek se zaměřuje na nejčastější typ vozu, jenž na dané lince odřídím.
1 | 46×, 377 hodin |
2011 (16×) 2010 (9×) 2008 (5×) |
KT8N (28×) T3M (11×) T3SU (6×) |
|
2 | 2×, 16 hodin |
2017 (2×) |
T3RP (2×) |
|
3 | 214×, 1797 hodin |
2011 (46×) 2008 (40×) 2009 (38×) |
KT8N (77×) KT8D5 (56×) T3M (48×) |
|
4 | 1×, 10 hodin |
2012 (1×) |
KT8N (1×) |
|
5 | 32×, 270 hodin |
2011 (9×) 2008 (6×) 2010 (4×) |
T3M (18×) T3RP (9×) KT8N (3×) |
|
6 | 26×, 233 hodin |
2017 (12×) 2016 (10×) 2008 (2×) |
KT8N (16×) T3RP (9×) T3M (1×) |
|
7 | 1×, 7 hodin |
2014 (1×) |
T3RP (1×) |
|
8 | 288×, 2389 hodin |
2016 (41×) 2009 (32×) 2010 (31×) |
KT8N (121×) T3M (88×) T3RP (32×) |
|
9 | 53×, 453 hodin |
2015 (11×) 2014 (9×) 2013 (9×) |
KT8N (38×) T6A5 (28×) T3SU (23×) |
|
10 | 45×, 421 hodin |
2015 (13×) 2014 (11×) 2012 (6×) |
KT8N (28×) T3RP (15×) T3M (1×) |
|
11 | 41×, 376 hodin |
2012 (12×) 2015 (10×) 2017 (7×) |
KT8N (42×) T3M (3×) KT8D5 (3×) |
|
12 | 113×, 975 hodin |
2015 (29×) 2016 (26×) 2014 (19×) |
KT8N (63×) T3RP (38×) 14T (11×) |
|
14 | 74×, 691 hodin |
2016 (23×) 2015 (12×) 2017 (12×) |
KT8N (59×) T3RP (27×) 15T (5×) |
|
15 | 75×, 567 hodin |
2011 (27×) 2010 (26×) 2009 (8×) |
T3M (57×) T3RP (25×) T3RPLF (6×) |
|
16 | 188×, 1603 hodin |
2016 (42×) 2014 (34×) 2015 (33×) |
KT8N (85×) T3M (78×) T3RP (22×) |
|
17 | 84×, 745 hodin |
2010 (15×) 2014 (12×) 2016 (10×) |
KT8N (46×) T3RP (15×) T3M (11×) |
|
18 | 28×, 256 hodin |
2013 (12×) 2010 (8×) 2015 (6×) |
T3M (10×) T3RP (6×) KT8N (6×) |
|
19 | 154×, 1116 hodin |
2010 (46×) 2011 (34×) 2009 (29×) |
T3M (61×) KT8N (34×) KT8D5 (21×) |
|
20 | 6×, 53 hodin |
2013 (4×) 2010 (1×) 2012 (1×) |
KT8N (4×) 14T (2×) |
|
21 | 18×, 153 hodin |
2016 (11×) 2008 (3×) 2007 (2×) |
KT8N (13×) T3M (5×) |
|
22 | 17×, 170 hodin |
2013 (8×) 2015 (4×) 2014 (2×) |
KT8N (11×) T3SU (4×) T3RP (3×) |
|
23 | 4×, 31 hodin |
2017 (4×) |
T3SU (3×) T3M (1×) |
|
24 | 89×, 773 hodin |
2012 (20×) 2008 (17×) 2011 (12×) |
KT8N (49×) T3M (21×) 14T (17×) |
|
25 | 234×, 2028 hodin |
2008 (38×) 2016 (31×) 2014 (28×) |
KT8N (138×) T3M (55×) KT8D5 (28×) |
|
26 | 75×, 666 hodin |
2008 (32×) 2009 (22×) 2013 (7×) |
KT8N (35×) KT8D5 (33×) T3RP (2×) |
|
27 | 1×, 8 hodin |
2010 (1×) |
KT8D5 (1×) |
|
28 | 4×, 32 hodin |
2016 (4×) |
T3RP (4×) |
|
29 | 3×, 26 hodin |
2014 (3×) |
KT8N (3×) |
|
30 | 3×, 33 hodin |
2017 (1×) 2014 (1×) 2011 (1×) |
T3RP (3×) KT8N (2×) 15T (1×) |
|
31 | 5×, 46 hodin |
2012 (4×) 2013 (1×) |
KT8N (9×) |
|
33 | 6×, 54 hodin |
2010 (2×) 2012 (2×) 2016 (1×) |
T3M (2×) KT8N (2×) T3RP (2×) |
|
34 | 1×, 6 hodin |
2008 (1×) |
T3RPV (1×) |
|
35 | 1×, 9 hodin |
2017 (1×) |
T3M (1×) |
|
36 | 3×, 19 hodin |
2011 (2×) 2017 (1×) |
T3RP (2×) T3RPLF (1×) |
|
37 | 3×, 25 hodin |
2014 (3×) |
KT8N (3×) |
|
47 | 1×, 9 hodin |
2011 (1×) |
T3M (1×) |
|
51 | 4×, 33 hodin |
2007 (3×) 2008 (1×) |
T3M (4×) |
|
52 | 18×, 145 hodin |
2009 (8×) 2013 (3×) 2016 (2×) |
T3RP (12×) T3RPV (3×) T3M (3×) |
|
54 | 18×, 151 hodin |
2013 (4×) 2009 (3×) 2010 (3×) |
T3RP (18×) |
|
56 | 1×, 6 hodin |
2015 (1×) |
T3RP (1×) |
|
73 | 2×, 16 hodin |
2011 (2×) |
15T (2×) |
|
92 | 1×, 8 hodin |
2017 (1×) |
T3RP (1×) |
|
Nejčastější: linka 8, 288×.
Nejvíc odřízených hodin: linka 8, 2389 hodin na lince .
Zálohy
236× na mě vyšla záloha. 96× ranní a 140× odpolední. Vyjel jsem ze 58 záloh, to je 24.58% pravděpodobnost. Ve výpravně jsem vydržel v průměru sedět 173 minut než mě výpravčí poslal na výjezd.
Nejčastěji (12×) jsem vyjel ze zálohy začínající ve 4:00.
Rok | Počet záloh | S výjezdem | Pravděpodobnost
výjezdu |
2007 | 3 | 3 | 100% |
2008 | 27 | 8 | 29.63% |
2009 | 30 | 7 | 23.33% |
2010 | 26 | 5 | 19.23% |
2011 | 20 | 4 | 20% |
2012 | 23 | 11 | 47.83% |
2013 | 25 | 4 | 16% |
2014 | 21 | 4 | 19.05% |
2015 | 26 | 4 | 15.38% |
2016 | 22 | 3 | 13.64% |
2017 | 13 | 5 | 38.46% |
Průměrná délka směny vychází pro ranní zálohu: 7.34hod a odpolední zálohu: 7.64hod. Nejdelší výjezd ze zálohy jsem vyfasoval 14.12.2012, kdy jsem odpracoval 12.95 hodin.
Vozy
Tramvajáci nemají přidělenou žádnou svojí soukromou tramvaj, kterou řídí každý den. Pokud se stane, že dva dny po sobě dostaneme stejný vůz, je to velká výjimka.
Typ | Celkem | Nejčastěji s vozem | Nejčastěji v letech |
KT8N | 918× | 9071 (38×), 9068 (36×), 9076 (32×) | 2012 (125×), 2016 (113×), 2014 (110×) |
T3M | 841× | 8015 (33×), 8051 (27×), 8029 (22×) | 2010 (111×), 2011 (110×), 2009 (96×) |
T3RP | 488× | 8359 (21×), 8358 (15×), 8355 (14×) | 2016 (134×), 2017 (71×), 2011 (63×) |
KT8D5 | 186× | 9020 (19×), 9016 (17×), 9011 (14×) | 2008 (71×), 2010 (35×), 2009 (31×) |
14T | 96× | 9153 (7×), 9125 (5×), 9134 (5×) | 2009 (55×), 2010 (21×), 2012 (9×) |
T3SU | 94× | 7210 (4×), 7127 (3×), 7278 (3×) | 2015 (28×), 2010 (20×), 2014 (12×) |
T6A5 | 74× | 8696 (3×), 8660 (2×), 8653 (2×) | 2015 (30×), 2016 (12×), 2014 (12×) |
15T | 36× | 9237 (3×), 9303 (2×), 9296 (2×) | 2015 (17×), 2017 (5×), 2016 (5×) |
T3RPV | 28× | 8153 (9×), 8151 (5×), 8152 (4×) | 2010 (12×), 2009 (7×), 2008 (3×) |
T3RPLF | 19× | 8263 (2×), 8271 (2×), 8268 (2×) | 2010 (14×), 2009 (2×), 2017 (2×) |
Neschopenky
Za celé trvání pracovního poměru u DPP jsem byl na neschopence 2× . Poprvé v únoru 2009 od 12. do 27.2. Směnu ve středu 11.2 jsem musel večer přerušit kvůli bolesti v břichu. Později po vyšetření bylo zjištěno, že musím okamžitě podstoupit operaci slepého střeva. Ještě do půlnoci jsem byl na sále.
Podruhé v neschopnosti jsem se ocitl v červnu 2010. Od 24.6 do 2.7 jsem doma ležel po plastice nehtů na palcích u nohou.
Stížnost
Stížnost na mě přišla jedna. Podrobnější vyprávění si můžete přečíst v tomto článku: Stížnost z 21.1.2011.
Nehody
Zažil jsem celkem 6 mimořádných událostí, jež bych označil za nehody. 2 železniční (tzn. nehoda tramvaje s tramvají), 1 povalení chodce (holka mi vběhla na přechodu pod tramvaj) a 2 zranění cestujícího za jízdy po tom, co jsem musel prudce brzdit, abych zabránil jiné nehodě. Všechny mám popsané zde na blogu a pro podrobnější vyprávění si klikněte na odkaz.
Služební hlášení
Služební hlášení (SH) je zpráva o našich kázeňských a dopravních přestupcích, na jejímž základě nadřízený rozhodne o postihu. Většinou jde o srážku ze mzdy.
- Sjetí z trasy: 300 Kč a vyprávění První průšvih na světě z 27.11.2007
- Vjetí do nesprávného směru: 1000 Kč a vyprávění Tudy ne, přátelé z 18.2.2017
- Překročení rychlosti: 800 Kč (V pěší zóně na Václavském nám. jsem se rozjel na 32km/h)
- Kolega v kabině 14T: 500 Kč (Tenkrát jsem vezl v tropickém lijáku kolegu z horní na dolní Palmovku k vlezu do metra, jeli okolo dispečeři)
- Sluchátka v uších: 300 Kč (V sobotu v 7 ráno jsem potřeboval poslouchat chvilku něco jiného než tupé hučení kaloriferu a stěračů)
- Mluvení za jízdy s cestujícím: 300 Kč (Potkal jsem ve městě manželku, tak jsme se dali do řeči)
|
Žádné komentáře:
Okomentovat