čtvrtek 17. července 2008

Upadnutí cestujícího, krev a rozbité sklo

Ve středu 16.7.2008 na 5/25 v 15:08. Vyjížděl jsem na střídání a po odjezdu ze zastávky Letenské náměstí (do centra) najednou rána.

Ohlédnu se s obavou, že jsem odřel nějaké auto, ale není tomu tak. Místo toho vidím ležícího starce, jeho vyplašené oči a okolo spoustu skla. Běžím se hned podívat co se tedy stalo. Děda (77 let) povídá, že jsem přibrzdil, on ztratil rovnováhu a jak se kácel, dozadu vyletěla jeho taška (velmi těžká, snad vezl cihly) a rozbila sklo u dveří.

Zavolám na dispečink, že je tu Mimořádná událost, ať sem koukaj přijet. Pán mi chtěl podepsat odmítnutí lékařské pomoci, ale když už chtěl podepsat, odkryl si krvavý šrám na zápěstí a tak jsem ucukl a řekl, že takhle ne, to se musí ošetřit.

Po příjezdu dispečerů mi to potvrdili, obstříkali tramvaj (aby se mohlo vyfotit, kde stála) a jeden z dvojice dispečerů s tramvají odjel do smyčky Výstaviště. Pak jsme čekali na RZS, aby mu na to dali náplast a pak na policii, jak s tím naloží.

Pánovi dali tedy podepsat, že "neuposlechl pokynů dopravce" (tedy, že se za jízdy nedržel) a mohli jsme vyrazit na Výstaviště pro tramvaj. Tam si ještě policisté vyfotili rozbité sklo a mohl jsem pelášit manipulačně bez lidí do vozovny.

Ve vozovně jsem sepsal další potřebná lejstra a místo v 15:18 jsem šel domu v 17:05.

V pátek (příští den) jsem měl opět linku 25 a zjistil jsem, že jsem nepřibrzdil, ale jenom přestal přidávat :P

Toť moje druhá nehoda za 9 měsíců praxe.

Žádné komentáře:

Okomentovat