úterý 27. listopadu 2007

První průšvih na světě: Sjetí z trasy

Byl jednou jeden krásný den a Pepánek se nám vydal na výlet do jiných končin než měl, aneb mám první Služební hlášení (dále jen SH) na svoje sjetí z trati.


V úterý 27.11 jsem měl na pořadu dne zálohu od 12:00. To řidič sedí ve výpravně a čeká, kdo nepřijde do práce či podobně, prostě záložní řidič "kdyby něco". Tak jsem v jednu hodinu dostal do ruky desky k linky 25 vyjíždějící z vozovny ve 13:34. Šel jsem si na 16. kolej pro tramvaj, nastavil si všechny zrcátka, vyzkoušel kolejnicovou brzdu, naprogramoval APEX směr Bílá Hora, nastavil tak i orientace a vyjel. Vůbec mi nepřišlo divné, že ve vozovém jízdním řádu mám tak krátkou cestu, ale suveréně jsem směřoval na Bílou Horu. Na Palmovce paní z hlásiče zastávek řekla, že přiští zastávka je Palmovka, tak jsem nepozoroval nic zvláštního, až teprv nyní jsem si ale všiml, že nemám čas v jízdním řádě pro Libeňský most. "To je divný" řekl jsem si, když vím, že pro linku 25 je zastávka Libeňský most kontrolním bodem a proto bych tam ten čas mít měl. Když přijedu na druhou Palmovku, doopravdy mi paní z APEXu nezahlásí, že příští zastávka je kontrolní bod, tak jsem si myslel, že prostě Libeňský most pro tento výjezd kontrolním bodem není. Jenže, jaké bylo moje překvapení, když jsem si až teď povšiml, co mi tramvaj hlásí : "Stejskalova, příští zastávka U Kříže". Sáákrááá já jsem sjel z trati! Já na Libeňský most vůbec jet neměl, ale na první Palmovce jsem měl jet doprava směr Kobylisy.

Tak jsem vzal do ruky vysílačku a prásknul jsem se, že potřebuju nasměrovat, abych se vrátil na svojí trasu. Poslali mě přes Nádr. Holešovice, Trojskou do Vozovny Kobylisy (na dvůr vozovny, nikoliv do smyčky Vozovna Kobylisy) a tam vyčkat na svůj čas a ve 14:22 odjet. Lidem jsem zahlásil, že z Technických důvodů jedu tam a tam, ale sám jsem věděl, že je to jen kvůli mé blbosti. Ve Vozovně Kobylisy mě zastavilo dispečerské auto a dali mi dýchnout, zda jsem před jízdou nepožil. Asi jsem se dispečerovi ve vysílačce zdál podnapilý a poněkud rozverný, ale já jsem při té komunikaci spíš nemohl uvěřit, že jsem takový pitomec a tohle jsem udělal. Napsali na mě tedy SH a zítra se jdu poptat do své vozovny, copak se mnou udělají. Jen doufám, že to zkončí maximálně stržením prémií a nepošlou mě na nějaké přezkoušení...

Žádné komentáře:

Okomentovat