Dveře kaput
Vůz 9068 odjíždí manipulačně do vozovny. |
Cestující nebrat
Z Palmovky jsem se totiž ihned rozjel, abych nenabíral další zpoždění, které už v tu dobu činilo určitě přes 5 minut, kvůli krásně svítícím, ale totálně nepotřebným semaforům na Vinohradech a Žižkovu a chtěl jsem si odbýt komunikaci s dispečerem po cestě. Však jsem tramvaj vůbec měnit nechtěl, ale najednou mě signalizace upozorní na otevřené dveře. To není dobré. Zvlášť, když jedu rychlostí něco přes 40 km/h. Pohledem se ujišťuji, že to jsou právě ty rozbité dveře B2. Měním tedy plán a požádám dispečera o výměnu. Ten samozřejmě souhlasí a na Lehovci na mě bude čekat nový vůz.Možná se vám zdá, že to je zbytečná hysterie. Třeba by dveře držely zavřené po celou dobu jízdy, ale kdo za to dá ruku do ohně, když už jednou selhaly? Stačí mít trochu nacpanou tramvaj, někdo se o ty rozbité dveře opře, ony povolí a vypadne na ulici. Koho pak to bude vina, že takový vůz vezl cestující? Moje nebo dispečera. Nikdo si tenhle risk nedovolí. I když to znamená, že v osm večer při dlouhém intervalu, nechám vystoupit všechny cestující na takové nepříjemné zastávce, jako je Balabenka. Dostatečně nahlas a zřetelně jsem se omluvil za vzniklé komplikace a pokračoval vstříc Lehovci bez zátěže.
Výměna a papírování
Po výměně s novým vozem 9061 na Kotlářce. |
Blouděnka, aby mohl výpravčí změnit odjetou trasu s cestujícími a zadat jízdu bez cestujících. |
Žádné komentáře:
Okomentovat