úterý 27. listopadu 2007

Neparkujte v křižovatce

Včera jsem měl linku 19 a mám celkem zajímavý zážitek: na křižovatce Želivského mi zaparkoval na kolejích autobus a řidič odešel.


Vyjíždím ze zastávky Želivského u metra a směřuju ke křižovatce, kde se dám doprava k Mezi hřbitovy. Volno mi padne po tom, co vyjedou auta zleva z ulice Votická, pak se rozjede tramvaj od Olšanských hřbitovů, křižovatka jí nechá nějaký vyklizovací čas a rozjedou se i auta z ulice Jana Želivského. V tu dobu se již připravuju, protože mě očekává volno, které padne po červené autům z Votické ulice. Jenže když ten čas nadejde, vjede mi na koleje autobus modré barvy se středočeskou značkou, dá výstražná světla a okénkem vidím, jak řidič mizí v dáli. Cože? Nevěřícně chvíli čekám, ale pak se jdu podívat do autobusu, co se stalo. Tam najdu pouze nějaké cizojazyčné osazenstvo a řidič doopravdy nikde. Vrátím se do tramvaje a volám na dispečink, že mi na kolejích zaparkoval autobus a řidič je pryč. Řekli, že mám ještě jednou zkusit se třeba domluvit s tima lidma, jestli nevědí, kam řidič běžel. Tak jsem se vrátil do autobusu a zeptal se anglicky. Byli na tom stejně jako já, vůbec netušili co se stalo, řidič najednou odběhl. Když jsem se zase vrátil do autobusu, tak vidím že výstražná světla se vypla, rychle běžím k autobusu a koukám na řidiče a volám : "Proč jste tu zastavil?!?" a on "Chcíplo mi to a už to nejede!!" a já "Tak aspoň zacouvejte ať můžu projet", tak jsem mu ukázal a pak pokračoval dále, jenže už o 17 minut zpožděný.

Na lince 19 se provozují tzv. "střídané přestávky", kdy na Palmovce je určený bod, kde vás z tramvaje vyhodí a pokračuje na Lehovec jiný řidič a vy máte na Palmovce přestávku. Výsledek je ten, že na Lehovci má jen 10 minut obratový čas, takže mi přivezl tramvaj opět zpožděnou o 6 minut. To je velmi nepříjemné zpoždění, jsem si říkal a ono doopravdy bylo. Na Kubánském náměstí máme společnou kolej s linkou 23 a správně by to tam mělo vypadat : "souprava 23, souprava 19, souprava 23, ..." prostě jsme se měli střídat v pořadí, jenže když příjíždím ke Kubánskému náměstí už vidím jak mě ta jedna 23 předjela, takže jsou dvě za sebou. Jedna odjela ve 20:15, tak jsem se šel zeptat do té předemnou kdy odjíždí a on mě vyděsil časem 20:30. Já měl jet 20:20, ale prostě ho nemůžu předjet, tak jsme alespoň klábosili. Jenže jsem vyjel opět o 10 minut zpožděný...

Takže kvůli jednomu řidiči jsem měl nepříjemný konec služby, protože jsem nechtěl zatahovat s tak velkým zpožděním. Na Lehovec jsem přijel o 7 minut zpožděný (tady bylo vidět, že se dají stáhnout jenom 3 minuty a to jsem měl štěstí na křižovatkách). Zatahoval jsem s 2 minutovou sekerou, což celkem šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat