úterý 6. listopadu 2007

Poslední cvičný den

Dneska jsem absolvoval poslední den v tramvaji s nápisem Cvičná Jízda. Jak bych tedy zhodnotil doplňkový kurz? Co mě čeká nyní?
Po úspěšném splnění závěrečných zkoušek, jsem začal plnit doplňkový kurz na další typy tramvají jezdící v Praze (14T, T6, KT8 a KT8N). Musím uznat, že výhodu to jistě má: budu zcela univerzální a nebudu mít žádný problém s přidělenou službou a nebude problém s mým zařazením. Je jen otázkou, jestli je to doopravdy taková výhoda, když budu úplně první (tedy jediný) ve Vozovně Hloubětín, kdo bude mít řidičák na 14T...Jinak kurzy probíhaly v naprostém klidu, ale už se těším až vyjedu s lidma na normální lince.


Ve středu mě čekají ještě závěrečné zkoušky. Ráno by měl být test z jednotlivých typů a dopoledne by jsme měli vyrazit s KT8N a 14T do města. Splníme si svojí kratičkou jízdu a máme pro ten den hotovo. Dostaneme opět nové oprávnění a můžeme se vrátit do svých vozoven a kurz nám bude ukončen.


Ve čtvrtek by mi podle turnusu měla vycházet ranní, jenže budu čerpat zácviky (minimálně 50 hodin, ale prý se to vyšplhá až na 80 hodin), takže ta ranní není úplně jistá. Zácvik obnáší, že budu jezdit pod dohledem zkušeného řidiče. Já budu přidelen do jeho služby, takže se budu přizpůsobovat já a ne oni mě. Nijak mi nevadí, že bych neměl mít ranní, ale odpolední, hlavní je, že budu mít už pár hodin zácviku za sebou. Tipuji, že do 15 pracovních dnů bych měl mít zácviky hotové a vyjedu už úplně samostatně.


Pro dnešní jízdu bych měl jen takovou perličku. Vyjeli jsme v 8:30 po seznámení s vozem 9074 z Vozovny Hloubětín do Prahy. Jenže u Jiřího z Poděbrad z.c. najednou strašný smrad a svítící kontrolky blokování rozjedu, střídač a ventilace. Po domluvě s dispečinkem jsme dojeli do vozovny a dostali nový vůz 9077, ten nám sloužil až do konce jízd. Prostě se regulérně tramvajce nechtělo.


Pro odborníky, včera jsme v ÚDu potkali 9001, která jde na "znízkopodlažnění", které trvá asi měsíc. Pak vyjede jako 9051.

Žádné komentáře:

Okomentovat