středa 14. listopadu 2007

Jízda v čase

Chtěl bych vám vyprávět o tom, jak se mi občas nedaří jet v čase určeném jízdním řádem.


Již víte z minulých vyprávění, jak jsem na lince 5 chytil dvacetiminutovou sekeru a musel jsem si to zkrátit přes Veletržní. Příští den jsem měl linku 17. Sice od Národního Divadla k Podolské vodárně bylo 6 minut a tohohle úseku jsem se hodně bál, tak se to dá také vyjet. Dokonce jsem byl i předjetý kvůli mé nepozornosti. Po volném víkendu jsem dostal linku 24 a v úterý linku 1.

Linka 24 jede přes nepříjemný úsek ve Vršovicích a přes Václavské Náměstí. Bylo mi dobře porazeno, že musím být na Masarykově nádraží asi 3 minuty před Václavákem, protože jinak bych tam zdržoval a čekal na přesný čas. Potom následuje úprk ke Svatoplukově a ještě horší je úsek na Radošovickou, protože jsem měl hodně nepříjemný problém ve formě tramvají předemnou, které měli dost času. Takže tento směr jsem nabral většinou až 4 minuty zpoždění. Směrem na Kobylisy to bylo už v pohodě. Na Palmovku jsem přijížděl naprosto přesně, ikdyž na Václaváku jsem byl o 2 pozdě. Kdepak jsem to stihnul srovnat netuším, protože jsem jel dost plný a lidi stále nastupovali jedněma dveřma.
Včerejší linka 1 byla ještě horší. Tam se mi nepodařilo jet přesně skoro celou šichtu. Ze Spojovací jsem vyjel o 75 sec. zpožděný kvůli nějaké 9, která se mi tam pořád cpala a pak čekala na čas :( Na Krejcárek jsem přijel celkem přesně jen o 20 sec. zpožděný. Jenže nevím, kdo vyráběl světla na horní Palmovce, tam jsem nabral 2 minuty sekeru a už jsem to nestáhnul ba naopak, na Vltavské a Strossmayerově náměstí jsem opět nabral a tak jsem na Hradčanskou přijížděl už s 5 minutovým mankem. Protože je v Badeniho ulici (tam kde jezdí 18) výluka, tak jsem z Hradčanský na Petřiny jel jako jediná linka = byl jsem napráskaný až na střechu. Na petřiny tedy přijíždím běžně s 6ti minutovým mankem. Jízda zpět byla úplně totožná, až na Libeňský most jsem přijížděl v čase, ale na horní Palmovce jsem si počkal 6 minut + ty 30km omezené rychlosti na Koněvově ulici a bylo vymalováno...Jedině úplně poslední kolo již po 21 hodině se mi podařilo jet přesně na čas, ale to proto, že na Palmovce jsem chytil akorát volno a nečekal jsem ani vteřinu.
Dneska mám linku 3, ta má hodně dlouhé konce, tak doufám, že mi bude vycházet.

Žádné komentáře:

Okomentovat