pátek 9. listopadu 2007

Jedenáctihodinová služba

Mám za sebou velmi dlouhou službu - jedenáctihodinovou linku 17.


Ráno jsem si musel objednat Taxi, poněvadž jsem musel být přítomen ve vozovně ve 4:30 a to z Vinoře nic nejede. Našel jsem si svoji "zoo-kačenku" 9038 (má na sobě celovozovou reklamu ZOO Praha), připravil a vyrazil.

Kamarád mě vyfotil na Stross. nám.


První stojí za zmínku obrovská průtrž mračen, která mě chytla u Vyšehradu. Plná tramvaj lidí (bylo to okolo 7:30) a já se musel potýkat s vlnou vody a s větrem. Tramvaj jela skoro neřízeně kupředu a když jsem pomalu brzdil, bylo to prakticky všechno ve smyku. Ani na kolejovky to moc nereagovalo. Naštěstí se to hned přehnalo a já mohl pokračovat v klidu dále. První kolo jsem měl zpoždění cca. 5 minut a jelikož na obou koncích je 20 minut přestávky, tak to nebyl vůbec žádný problém. Pomalu jsem si začal pamatovat, jak fungují jednotlivé křižovatky a tak jsem postupně snižoval zpoždění - až ejhle - předjel jsem se!

Vyrážel jsem z Levského s vědomím, že mám být na Nádraží Modřany 9:37. Pěkně jsem na to šlapal, abych to krásně vyjel, protože když z Modřan vyjedu pozdě, přes centrum to těžko dojedu. Když jsem přijel na zastávku s kontrolním bodem, kde je právě ověřena dochvilnost a nesmíme být ani o vteřinku dřív, zeptali se mě nějací cestující, jestli si mohou u mě koupit lístky. Úplně jsem zapoměl, podívat se znovu do not, jestli ten odjezd je doopravdy 9:37 a vyrazil jsem ze zastávky. Najednou se ozvala paní z hlásiče: "předjetí!". Sákrááá já blbec si to špatně zapamatoval, ten odjezd byl 9:38 :( Tak jsem se zeptal Michala (zacvičující řidič), copak teď se mnou bude? On povídá, že když se to stane jednou, tak nic, ale kdybych to dělal často, přijdu o peníze. Já jsem totiž zapoměl na důležitou věc. Když má ta linka dlouhé konce (což 17 má) tak se nemusí zas tak pospíchat, dlouhé přestávky stačí na vyrovnání zpoždění. Včera jsem totiž jezdil linku 5 a ta je celá v centru a musí se tramvaj honit po celé délce a na Výstavišti má přestávku jen 6 až 8 minut.

Výjezd ve 4:55 a střídání v 15:29 na Strossmayerově náměstí dělá dohromady 10 hodin a 54 minut. Byly to 4 kola Sídliště Modřany - Sídlišt Ďáblice. Utíkalo to celkem dost, jen kdyby to méně klouzalo. Jízdu jsem si s kačenkou naprosto užíval, je bezkonkurenční.

Víkend mám volný, v pondělí mám odpolední třetí 24 od 12:08 do 20:54, takže se také moc těším - linka 24 je prý také moc hezká.

Žádné komentáře:

Okomentovat