čtvrtek 27. září 2007

Zkouškový Čtvrtek

Dnes jsem byl na programu velký zkouškový den. Pravidla silničního provozu, tarif, smluvní přepravní podmínky a linkové vedení...Vše jsem splnil!
Ráno měla být nejdřív právě skupina tarif, smluvní přepravní podmínky a linkové vedení, ale až ráno jsem se dozvěděl, že je to obráceně a nejdříve se píše test z pravidel silničního provozu. Na to jsem se vůbec neučil, protože jsem myslel, že to bude až odpoledne. Rychle jsem ty otázky prolítl a doufal, že prostě něco vymyslím. Když se ke mně dostalo zadání testu, vyškrtal jsem ty odpovědi, které jsem věděl hned. U 3 otázek jsem si nebyl jistý, ale dohromady, kdybych je odpověděl špatně, prošel bych. Bylo 50 bodů (25 otázek) a ke splnění jsme museli mít 43 bodíků. Prakticky hned po odevzdání jsme věděli řešení. Všichni prospěli a jedna kolegyně měla akorát 43 bodů.

Po krátké přestávce přišel test z tarifu, smluvních přepravních podmínek a linkového vedení. Pro mě sice jednodušší, ale ostatní s tím měli celkem problémy. Již tu písemnou část neudělali 3 lidi. Ke splnění bylo potřeba 16 bodů z 20 (1 otázka = 1 bod). Kolega co by měl jít do Hloubětína měl obrovskou smůlu a obdržel jen 15 bodů, prý ho zradila zastávka Na Hroudě, co přes ní jede.

Dále na řadu přišla ústní část linkového vedení. Ti co udělali test docházeli k jednotlivým zkoušejícím, kteří si je volali. Otázky na mě byly: kudy jede linka 16? Kudy jede linka 3? Jaké linky jedou do Modřan? Jakou nejkratší cestu bych zvolil kdybych jel manipulačně z Vozovny Hloubětín do Vozovny Pankrác? Kdybych byl linka 3 a na Jindřišské by byla nějaká uzavírka, jakou bych zvolil objízdnou trasu, aby to bylo co nejkratší? Jak bych poradil babičce na zastávce Lotyšská cestu do zastávky Malešická Továrna? O této otázce se rozepíšu, ta byla celkem zajímavá. Má odpověď byla, že bych ji samozřejmě svezl na Vítězné náměstí a ona by pokračovala metrem A na Depo Hostivař a tam by už se nějak dopravila. Bylo to správně. Ale to je takové nepříjemné na tom Depu, jak jinak by to šlo? Tak jsem odpověděl, že na Strašnické jede linka 7 a ta jede přímo do zastávky Malešická továrna. Tak taky správně, ale na Strašnické nejsou eskalátory :D takhle si tam se mnou pan Pušman hrál, ale odpovídal jsem, jak jsem nejlépe mohl. Další otázky, kdyby té babičce bylo 65 let, kolik by platila? Vyjmenovat zastávku po zastávce úsek Anděl - Sídliště Řepy a linky jaké tam jedou.

Přes ústní část zkoušky z linkového vedení neprošli 2 lidi.

Také se dnes dělali opravy Provozních předpisů. Ti kdož minulý pátek neudělali, měli dnes druhou (poslední) možnost to napravit. Byl mezi nimi i kolega, který chtěl jít do Hloubětína, ale neprošel. Ve skupině jsem tedy zůstal sám a tedy logicky byla skupina zrušena a byl jsem přesunut k jiným lidem.

Skóre kurzu 6/07 je tedy: začínalo : 18 lidí aktuální stav : 12 lidí

Žádné komentáře:

Okomentovat