úterý 25. září 2007

První šichta?

Dnes se nedostavil můj kolega, se kterým ve dvojici jezdíme na cvičném voze. Proto jsme vyrazili s instruktorem sami v 6:40 z Vozovny Pankrác...
Podle předpokladů jsem měl jezdit úplně celý den sám. Jeli jsme směrem na Výstaviště, kde jsem měl mít jakoby první přestávku, ale na Biskupcově jsme se nějak zakecali a nehodili si výhybku, tak jsme jeli doprava po lince 9. Na Spojovací jsme se obrátili a přes Krejcárek doopravdy pokračovali již směrem na Výstaviště. Z Výstaviště po pár zkušebních závadách, které jsem vyřešil dobře (až na přetavenou pojistku signalizace, to se ta tramvaj chová uplně normálně, akorát to jede s otevřenýma dveřma a nejdou všechny otevřít (pouze přední)), jsem začal hlásit linku 12 a nabrali směr Anděl a pak Sídliště Řepy. Tam jsme byli svědky výměny vozu a cestou zpět jsme dokonce potkali T6 jedoucí na druhý pantograf. Na smyčce Smíchovské Nádraží jsme se museli obrátit, protože od Hlubočep dále již náš vůz se zrychlovačem nemohl jet.


Na Arbesově náměstí nám zdechnul tachograf. Je hezké jet podle sebe, ale nevidět, jestli tu rychlost překračuju nebo ne je nepříjemné. Naplánovali jsme si, že se na Dlabačově spojíme s kolegy a pak pojedeme spolu do Vozovny, protože tramvaj bez tachografu jet samozřejmě nesmí. To jsme ale nesměli potkat pana Nikolaie, jiného instruktora, který zrovna zacvičoval řidiče z předchozího kurzu na T6 a on nám vypnul a zapnul baterii a tachograf naskočil.


Začalo pršet. Ouvej, byli jsme zrovna dole na Podbabě, tak jsme zkontrolovali ještě jednou stav pískovačů a vyrazili...no víc jak na 20 km/h jsem to nedostal. Prakticky neustále jsme jeli v té aleji vzhůru ve smyku a doufali, že nám to tam nikdo nešvihne, prostě by to nešlo ubrzdit. Naštěstí se tak nestalo a na Vítězném náměstí už byly koleje celé mokré a jelo se v pohodě.


Další putování po lince 8, na Náměstí republiky jako linka 14, na Karlově náměstí jako linka 6. Počkali jsme si chvilku na Zámecké a pak jeli domu do Vozovny Pankrác. Dohromady jsem odjezdil sám 7 hodin a 20 minut s přestávkami dohromady asi 1 hodina a 30 minut.
Celkově jsem 3x zapoměl na omezenou rychlost (nejvíc u Klamovky je "Pomalu" a já se tam trochu rozvášnil a jel o trochu víc), neříznul žádnou sekci, nepřehodil si jednou výhybku a asi 2x se snažil vjet do neodblokované výhybky. Takže celkem normál :D

Žádné komentáře:

Okomentovat