Zkouška z Nauky o Vozidle (dále jen NOV) se skládala ze 100 otázek. 90 bylo čistě jen o vozech typu T3, T3SUCS, T3M, T3R.P a T3R.PLF a dalších 10 jen o výměně pojistek. Podmínkou ke splnění testu bylo mít 80 dobře. Za libovolný čas jsme všichni odevzdali a pak nám bylo oznámeno, že úspěšně. Otázky byly celkem jednoduché a hlavně se daly vymyslet. Byly vždycky 3 možnosti a většinou vylučovací metodou se došlo ke správné odpovědi. Všichni splnili minimálně na 94%. Já jsem měl 4 chyby a proto jsem měl 96% dobře.
Pak se šlo na závadový vůz číslo 5503, kde se měla odehrát taková ústní/praktická část, kdy nám nacvakají 3 závady a my máme poznat o jaké jde. Jenže zjistili, že 5503 ve Vozovně Pankrác vůbec není, ale je v dílnách a neobtěžovali se to instruktorům ze školy vůbec říct. Tak jsme šli na 5501. Po třech vyzkoušených lidech přišla na řadu závada s přetavenou pojistkou řízení 15A. Jen problém je v tom, že po této závadě se vůz musí znovu nastartovat. O 5501 je známo, že má slabou baterii a proto jsme ji již nenastartovali. Tak jsme přešli na 5519. Jenže to je vůz typu T3M a na něm jsme se závady vůbec neučili. Byly, ale stejné a proto jsme všichni prošli i přes tyto nepříjemnosti do dalšího a posledního kola v kurzu. Po práci jsme to šli zapít do hospody a u piva jsme se od jednoho z instruktorů dozvěděli, že i 5519 byla zničená, protože se zapomělo, že závady se na ní nedělají kvůli tomu, neustále přetrvají...
Zbývá nám tedy jen jednoduchá zkouška z Radiostanic a hlavně závěrečné zkoušky. |
Žádné komentáře:
Okomentovat