sobota 20. října 2007

Státní Závěrečná Zkouška

V pondělí 22.10 2007 mě čeká Státní Zkouška. Co vlastně obnáší a co od ní čekat?
Již nyní jsme rozděleni do 2 skupin (6 + 5 lidí) podle abecedy, já jsem poslední z 1. skupiny. V 8:00 se všichni sejdeme ještě společně k napsání souhrného testu z Provozních Předpisů, Smluvních Přepravních Podmínek, Tarifu a Nauky o Vozidle. Linkové Vedení tam není. Test o 30 otázkách se musí opět splnit na 80%. Po tomto testu, který je vyhodnocen hned, se postupně již podle skupin a abecedy chodí na závady, takže já jsem poslední na závadu. Závada je jen jedna, pokud ji správě určím, musím se o ní i rozpovídat, jak bych ji odstraňoval. Jelikož jsem poslední, první vyjíždím z Vozovny Pankrác, kde se státnice konají. Jízdy jsou asi 20 minut a jízda musí být "tak akorát". Žádná honička, ba ani žádné skomírání u panelu. Nesmíme se honit za auty, tramvajemi, musíme si vyměřovat jestli se tam vejdeme, když potkáme nějaké hůře zaparkované auto, ale zase třeba nevadí, když si nepřehodíme výhybku. Prý stačí jen si toho všimnout a přehodit ji ručně. Sama komise nepozná, zda to byla naše chyba, či ne. Stačí když uvidí, že do té výhybky koukáme a všimneme si, jaký je problém. Po těch 20 minutách se střídáme. Celkové vyhodnocení jízd je až na konci, po navrátu do vozovny. Pokud všichni uspějeme, jdeme si hromadně pro "řidičák na tramvaj" na magistrát...Jak to bude dál budu vyprávět až po těch státnicích. Nechci nic zakřiknout...

Žádné komentáře:

Okomentovat