neděle 11. května 2014

S desítkou na Zvonařce

Vůz 9059 na Zvonařce.
Pravidelně pořádaný maraton v Praze vždy zařídí velmi zajímavé linkové vedení. Běžci se postupně rozprostírají v ulicích a podle toho se i vytváří plán odklonů tramvají. Občas se i stane, že jedno pořadí na lince jede každé kolo jinudy. Já měl linku 10, která byla rozdělena na dvě části a tak jsem se podíval do obratiště Zvonařka.

První kolo jsem ještě udělal celé, z Ďáblic až na Řepy a pak zpět ke ďáblické hřbitovní zdi. Tam už začaly manévry, dispečer vyhlásil odklony a já už se chystal pro své úplně první projetí Zvonařkou. Ono se tam totiž moc často nejezdí, protože místní nejsou navyklí tam nechávat volný průjezd tramvajím a parkují všude. Podobná situace je například u Podolské vodárny.






Na Náměstí Míru jsem cestující informoval o změně a z I. P. Pavlova jim jel náhradní autobus na Karlovo náměstí. Často chtěli jet až na Anděl, tak jsem je radši posílal do metra, protože jsem byl rád, že vím kam jedu já, o ostatních linkách a pořadí jsem neměl ponětí. Dvakrát jsem si tedy projel Zvonařkou a pak už se konečně mohla povrchová doprava vrátit k normálu. Jen pro zajímavost: Tuto akci jsem absolvoval další víkend po strženém pantografu na totožném pořadí a lince (10/31) s tím samým vozem (9059). Jsem rád, že ho opravili tak rychle.


Žádné komentáře:

Okomentovat