neděle 14. srpna 2016

Příjemný jak...?

S linkou 8 stojím v nástupní zastávce Nádraží Podbaba a čekám až cestující nastoupí, mám ještě asi 30 vteřin do odjezdu. V prvních dveří zůstane stát nakročený mladý muž. Protože vidím dobíhající starou paní s holemi, tento mladík by ji překážel v nástupu, ...
Tak mu říkám: "Nastupte si, prosím Vás."
On: "Já čekám na tu paní támhle."
Já: "Na tu počkám já, Vy si můžete jít sednout."
On tedy nastoupí a ještě se na posledním schodu otočí směrem k mě a do kabiny mi hlesne: "Jste příjemný jak sr*čka."
Já jsem v klidu počkal na tu dobíhající paní s holemi, sotva se vyškrábala na schody, ani mi samozřejmě nepoděkovala, jela celé 2 zastávky na Lotyšskou, takže mohla klidným krokem dojít na zastávku a za chvilku by ji jela nízkopodlažní linka 20. Ale na ní se nezlobím, na bezohlednost cestujících jsem si už zvykl, co mě vždy dostane, je jak z nevinného oslovení může vyeskalovat hrubé slovní napadení v jedné vteřině.

Žádné komentáře:

Okomentovat