Přejezd
Jednalo se o jeden z nejlépe řešených přejezdů, který pamatuji. Na přejezdu bylo dostatek místa pro obrat i připadné odstavení porouchaných vozů. I ve špičce pracovního dne nebyl žádný shon na rychlost přehození směrů, 10 minut a víc. Kvůli pandemii Covidu-19 byly zrušené i střídané přestávky na Palmovce a tak se přestávky čerpaly na Kotlářce.
Linka 36
Byla zavedena mezi Lehovcem a Vysočanskou. Jenže protože není možné vyjet z obratiště na Náměstí OSN do ulice Kolbenova, byl obrat linky 36 zajištěn následovně:
V zastávce Špitálská ve směru do centra byla linka ukončena a cestující si vystoupili. Zabočil jsem vpravo do obratiště a hned za sjezdovou výhybkou jsem zastavil a nastavil zpětný pohyb. Pozadu jsem vjel zpět na hlavní ulici do nástupní zastávky Vysočanská. Tramvajím stačí jen takový malý trojúhelník, nepotřebují celé obratiště. Podobně se dnes otáčí linka 23 na Zvonařce.
Linky 14 a 16
Výluka trvala několik týdnů a jízdní řády se několikrát změnily. Při instalaci přejezdu jezdila linka 16 na Nádraží Libeň. Linka 14 byla ukončena na Palmovce vnějším objezdem proti lince 6 a bude tam ukončená ještě dlouho, protože obratiště na Náměstí OSN bude uzavřené ještě dlouho po skončení této výluky.
škoda že už nám nenatočíte průjezd
OdpovědětVymazat