čtvrtek 15. prosince 2016

Přejezd Plynárna Michle

Přejezd u Plynárny Michle
Jen krátkou dobu od 25. listopadu do 9. prosince vydržel přejezd umístěný před vchodem do Plynárny Michle. Přes zimu se totiž úsek do smyčky Spořilov otevře celý a na jaře 2017 opět uzavře, aby mohla dlouhodobá rekontrukce pokračovat.

Vůz 9088 vyčkávající v nástupní zastávce.



Jízdní řád linky 14 v pracovní den.

O víkendu linka 11 jezdila na Spojovací na vnější kolej (a linka 9 na střední), aby bylo kde čerpat přestávky. V pracovní den se jezdilo normálně, 9 vnější a 11 střední.

Jízdní řád linky 11 v neděli i s vlepkou.
Tu nedělní směnu (5 kol na lince 11, výkon 10 hodin 53 minut) jsem odjezdil s tramvají, která ani v jedné kabině pořádně netopila, ale nedovolil jsem si to vyměnit, protože jinak jezdila skvěle. Tak jsem si oblékl čepici a rukavice a přežil jsem to. Často se totiž stává, že z vozovny přivezou nějakou tramvaj po závadě, kterou se snažili opravit a při těchto výměnách ji chtějí vyzkoušet, jestli se zadařilo.

Jeden den se mi vzhledem ke kolabující dopravě v centru nepodařilo ani jedno kolo na lince 14 přijet včas na konečnou a pak jsem jezdil úplně mimo jízdní řád.

Žádné komentáře:

Okomentovat