Vůz 9060 na Michelské. |
Linka 11 byla ukončena střídavě na Olšanských hřbitovech a na Spojovací, kam jezdila jen v pracovní dny mezi 6 a 19. Střídané přestávky s návratem na původní vůz se čerpaly na I. P. Pavlova a po vystřídání svačináře jsem si vždy radši vůz zkontroloval, protože pankráčtí měli asi úplně poprvé přejezd, takže jsem pak i jezdil s nimi, abych jim poradil a pomohl. Nezlobil jsem se na ně, že po dlouhých letech musí poprvé v životě přehodit směr u KT8N, ikdyž základní znalost, že se s odpojovačem nehýbe při zvednutém sběrači, by se hodila.
Vlepka k výluce. |
Olšanské hřbitovy. |
Přejezd je obsazen, musím čekat ve výstupní zastávce. |
Autobus má co dělat, aby se okolo mě protáhl. |
Řidiči se to zdařilo, doprava může plynout dál. |
Při této výluce se 2 vozy deponovaly přes noc v blízké vozovně Pankrác pro uspoření nájezdových kilometrů, takže byly pořadí 41. a 42. vyhrazené pro vozy vyjíždějící z HL a zatahující na PA. Pořadí 43. a 44. se z PA večer dostaly zpět do HL.
Jízdní řád přejezdového pořadí z Pankráce do Hloubětína. |
Vůz 9082 na Michelské i s informátorem PID. |
Žádné komentáře:
Okomentovat