pátek 16. května 2008

Vůz číslo 9095

O mé minulé přihodě, jak se mi otevíraly dveře za jízdy jste jistě četli. Co s tímto vozem dále?

Ve čtvrtek jsem ho měl na třináctém pořadí linky 25. Zkusil jsem si výlukovou trasu přes nábřeží. První kolečko bylo celkem v pohodě, velmi málo propustná křižovatka na Hradčanské a bordýlek na Klárově celkem fungoval a zpoždění bylo maximálně do 6-ti minut. Ovšem druhé kolečko cca v 17:00 jela vládní kolona ze Strakovy Akademie kamsi (asi se jeli páni politici někam vyvenčit) a tak se to celé zkazilo. Najednou se totiž nakumulovalo velké množství tramvají a ještě větší množství aut, které si navzájem opět překáželi. Další dvě kola jsem se snažil stihnout zpoždění okolo 25 minut.

Dnes v pátek jsem měl opět vůz 9095. Tentokrát na pátem pořadí linky 24. Vyjel jsem ze zálohy na Palmovku a čekal na svojí tramvajku. Hned první kolečko u Kavárny Imperial mě opět zradila. Najednou mi spustila záchraná brzda a tramvaj nešla nastartovat. Zkusil jsem to asi 6x a vždy opět začala zvonit a dál nic. Tak jsem vypnul všechno vnější osvětlení a zkusil to znovu. Naštěstí se povedlo a já pokračoval.

Další zajímavá příhoda se stala mezi Albertovem a Václavským náměstí - spustila se totiž neuvěřitelná průtrž mračen. Po chvilince se ulice změnili v jednu velkou řeku a chvílemi jsem ani neviděl koleje a doufal, že si je kola najdou sama. Až na Lazarské jsem se zasekl - kvůli naplaveným nečistotám se mi nepřehodila výhybka do Vodičkovy ulice. Chtě nechtě jsem musel vylézt. Cestující mě litovali, ale to mi nepomohlo chodit po vodě. Musel jsem šlápnout do 20cm říčky a jít hledat otvor výhybky. Po chvilce se povedlo a přehodil jsem ji. Zbytek směny jsem tedy sušil boty a nohy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat