úterý 13. května 2008

Otevřené dveře za jízdy

Jak mě jeden vůz pěkně vypekl.

Chtěl bych vyprávět o mé nepříjemné příhodě na dnešní 19/4. S vozem 9095 (nízkopodlažní kloubová) jsem přijel na Nový Hloubětín d.c. Chvilku jsem si tam počkal a tak jsem stiskl "Uvolnění". Protože si nikdo nenavolil, v pohodě jsem odbrzdil vyklopením páky a rozjel jsem se, když jsem si to metelil na Kolbenku "50 km/h", tak si nějaká panička chtěla navolit dveře a ejhle, ony se ihned otevřely!! Tak jsem to zamázl na kolejovky, páč jsem jel s otevřenými dveřmi.

Přišel jsem k tý paní a ta se ještě klepala a já byl rád že mi nevypadla. Závadička byla doopravdy povedená, za jízdy se mi otevíraly dveře na článku "B". Po jednom kolečku jsem vyměnil za 9052. Také jsem potkal cestou nehodu tram s autem, které bylo "odpálkované" asi 20 metrů a jeho zbytky byly všude okolo. A co se stalo tramvaji? 9039 měla ohnutou plentu u předních dveří. :-D Nikomu se nic nestalo, záchranka se nevolala, jenom hasiči aby zachytili vytékající pohonné hmoty.

Žádné komentáře:

Okomentovat