pondělí 12. ledna 2009

Víkendové Noční

V pátek, sobotu i neděli podle turnusu na mě měla přijít odpolední nebo noční (O/N). Většinou se tato položka odbývá dlouhou odpolední (tzv. "polonoc") s koncem až dlouho po půlnoci, protože v Hloubětíně máme dost řidičů, kteří jezdí noční pravidelně. Po celém roce na mě došla řada a hned 3 noční za sebou.

Vozovna Hloubětín vypravuje linky 52 a 54, bohužel s 54 jsem se na Barrandov nepodíval a zůstal u linky 52. V pátek se výběr cestujících dal shrnout : "pařani". V sobotu už začali jezdit víc problémoví jedinci (bezdomovci, lidé totálně na mol či pod vlivem drog). V neděli už Praha po půlnoci byla vylidněná a v tramvaji mi vždy zůstal 1 bezdomovec, který ochotně (musel) na konečné vystoupit.

Chtěl bych vám říci o jedné úsměvné příhodě (rozhovoru). V zastávce Lazarská, kde je Centrální Přestupní Zastávka, se čeká s odjezdem na pokyn dispečinku. To může trvat i hodně dlouho (i 10 minut tramvaje stojí). Nastoupila mi skupinka mladíků do tramvaje a já zaslechl jejich rozhovor (také mluvili dost hlasitě) :

Pán A : "Jede to na Karlák?" (pro sebe jsem si řekl, cože? jednu zastávku za roh?)
Pán B : "Jasně"

uběhly asi 4 minuty, s odjezdem se vyčkávalo na zdrživší se linku 55.

Pán A : "Ku*va, ať už jede!"
Pán B : "Když už jsem tu čekali 20 minut, tak ty dvě minuty vydržíš, ne?" (upřímně jsem se tomu zasmál, když doopravdy příští zastávku vystoupili).

Vůz 8558 na Nádraží Braník
Vůz 8558 na Novém Hloubětíně
Vůz 8153 ve smyčce Radošovická


Žádné komentáře:

Okomentovat