úterý 6. ledna 2009

O Mém Překvapení

Překvapení, že doopravdy existují cestující, kteří čtou transparenty s cílovou stanicí.


Celý den mi na mé nízkopodlažní Kačence zlobila plošina pro invalidy. Vyklápěcí deska, pod kterou je čidlo, jestli je správně zavřená. Pokud se do manipulačního prostoru dostanou nečistoty, nebo plošina prostě nedoléhá k čidlu, je blokovaná jízda, jelikož si systém tramvaje myslí, že je plošina vyklopena ven z tramvaje.

Přesně takový problém jsem měl dnes na 25/4 s vozem 9077. Celá dvě kola jsem se s tím potýkal, s povolením dispečinku zapínal blokování jízdy (i přes blokování jízdy se tramvaj může rozjet) a opatrně dojel na konečnou a tam plošinu vyčistil. Pak nám ale došla trpělivost a vůz jsme vyměnili.

6. leden 2009: vůz 9077 ve smyčce Vozovna Kobylisy.
Plán byl, že až vyrazím ze Sparty na Palmovku, tak na mě bude čekat depák s novým vozem v proti směru já si jen přeběhnu a pokračuju na Vozovnu Kobylisy. Proto jsem už od Sparty na transparentech (vnějších orientacích) měl nápis konečné "PALMOVKA". K mému dokonalému úžasu nepřišel jediný dotaz kudy, kam a proč jedu. Korunu tomu nasadili cestující, kteří bez jediného slova a protestu na Palmovce do jednoho vystoupili a já si běžel odchytnout svojí tramvaj.

Žádné komentáře:

Okomentovat