sobota 24. ledna 2009

Kalendář služeb

Na odkazu Kalendář Služeb a Fotek vozů jsem vytvořil přehled mého plánovaného turnusu s fotkami z každého dne. Chtěl bych mít takhle galerii všech vozů, které jsem řídil. Od 17.12.2008 jsem začal a slušně se to plní. Spolu s tím, po kliknutí na fotku, se zobrazuje i přehled minulých služeb s určitým vozem vytažený z databáze.

Novým kalendářem jde listovat i do minulosti a do nekonečné budoucnosti, což u minulé verze přehledu nešlo. Změna je také v řazení do týdnů (pondělí - pátek) v měsíci a týdny pod sebou, není to již každý den vlastní řádek, takže jsou víc zvýrazněné volné víkendy (protože sobota a neděle jsou vždy předposlední a poslední den). Červené pole je dnešní den. Služby do budoucna nejsou zveřejněné, ale není pro mě problém je osobně sdělit komukoliv. Jen se tím bráním proti zjištění úplně cizích lidí (celý interenet o těchto stránkách ví, protože jdou "vygooglit"), kdy nejsem doma apod.

Věřím, že vás moje fotografická databanka zaujme a rádi se podívate i zpětně, jaký ten den bylo třeba počasí, protože z té fotky je to vidět hned na první pohled i pomocí miniatur zobrazených na úvodním přehledu. Větší velikost fotky se zobrazí po jejím nakliknutím miniatury.

Žádné komentáře:

Okomentovat