neděle 19. prosince 2010

Ukradený foťák

Zdá se mi to až neuvěřitelně hořká a ďábelská náhoda, co se mi stalo. Na chvilku budu totiž muset přerušit svůj fotokalendář.
Před 2 lety jsem se nechal inspirovat u člověka, který se každé ráno vyfotil v zrcadle a pak ty tisíce fotek dal za sebe a udělal video. Napadlo mě, že by bylo zajímavé si podobně fotit všechny tramvaje, co jsem řídil. Pro srovnání počasí a vůbec historická hodnota dané fotky, protože mnoho vozů se již dávno sešrotovalo či rekonstruovalo a nikdy je neuvidíme v původní podobě. Ale ve čtvrtek 16.12.2010 jsem bohužel zapoměl fotoaparát v kabině a po zatažení jsem odešel domu. Zjistil jsem to až druhý den. Samozřejmě, nikde nebyl, nikdo ho neviděl a nikdo neodevzdal. Měl jsem v něm týden fotek, protože poprvě v životě jsem nestahoval fotku tramvaje hned ten den - byl jsem bez počítače.

Ďábelská náhoda

Moje úplně první vyfocená tramvaj byl vůz číslo 9085 17.12.2008. Nechce se mi ani věřit, že jsem fotoaparát nechal v té samé tramvaji a na den přesně 2 roky po začátku mého kalendáře! Je jen shodou okolností, že 85 je můj ročník narození a měl jsem 8. pořadí linky 8 a ten večer jsem zatáhnul na 8 kolej. Achjo...No je po foťáku, ale kalendář budu po určité pomlce (než si koupím nový) dělat dál. Ani tohle neštěstí mě neodradí!

Žádné komentáře:

Okomentovat