pondělí 27. září 2010

Po dlouhé dovolené

Vozy 8328+8152 na Kubánském nám.
Dneškem mi skončila dlouhá svatební a také v tomto roce i poslední dovolená. Téměř po měsíci zase začínám jezdit. Jak jsem se do práce už těšil, tak jsem přišel doopravdy s velkou časovou rezervou a to mě docela zachránilo.

Komu by se v pondělí chtělo pracovat

Přijdu k dvojici vozů T3M 8039+8101 a chci nastartovat a nic. Úplný ticho. Jdu do druhého vozu a...zase nic. Zkusím vzadu nechat spínač řízení v poloze 1 a přejít zase na první vůz a...stále nic. Víc už dělat nechci a jdu rovnou za depákama, že jako tramvaj spí a nenechá se vytrhnout ze spánku. Přišli, vzali smetáček a strčili násadku kamsi pod tramvaj a ta ihned naskočila : "rychle se doběhni podívat na baterku", zavolali na mě a já běžel k voltmetru v kabině. Ukazoval úžasných 8.7V (běžně by mělo být tak 21V).

Takže tato tramvaj dnes jezdit nebude, usoudili a dali mi jiný vlak. No než se tohle všechno vyměnilo a rozhodlo z dvacetiminutové přípravy na vůz mi zbylo jen dvacet vteřin tzn. že jsem jen zamknul druhou kabinu, zavřel pískovače, nastartoval a vyjel. Vratama jsem projel akorát Z<60sec, takže vše bez problémů. Cestou jsem si nastavil sedačku a vybalil věci. Jako bych to tušil a přišel k vozu už doopravdy 20 minut před výjezdem, což dělám málokdy, většinou chodím jen tak 10 minut (na oběhnutí tramvaje a případné umytí předního skla to stačí).

První přezkoušení předemnou

1.10 mě čeká přezkoušení, připadám si jako zpět v kurzu řidiče tramvaje, občas některé věci slyším až po těch třech letech poprvé, protože se v provozu vůbec nepoužijí (nebo jsem měl takové štěstí, že mě minuly). Např. sunutí, vlečení, závada na T6A5, závada na 14T (většího rázu), závada na T3.RP atd. atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat