pondělí 26. července 2010

Groteska

V pondělí 26.7 jsem kroužil odpoledne na lince 8. Pominu, že kvůli dopravnímu omezení na Praze 9 v ulici Kbelská jsem přijel o 5 minut pozdě, takže jsem jel z Vinoře do vozovny celých 45 minut (běžná doba je okolo 10). Když jsem vyjel, tak mě na Náměstí Republiky hodně pobavila neobvyklá situace. Člověk by nevěřil, co život může připravit nepřipraveným.


Když jsem stanicoval v zastávce Náměstí Republiky směr Bílá Labuť, všiml jsem si, že proti mě u hotelu vedle Palladia stojí na kolejích taxi, za ním naše KT8N na lince 8 a řidiči mezi sebou gestikulují. Za ním již přijela linka 14, takže mi zablokovala průjezd okolo kavárny Imperial, protože neprojel celou křižovatkou a zůstal stát. Tak jsem se šel zeptat o co jde, protože očividně žádná nehoda nebyla, ani auto ani tramvaj nebyli poškozeni. Co mi vyprávěl řidič, tomu jsem nemohl uvěřit.

Řidič taxi zastavil před hotelem a šel vyndat z kufru zavazadla svých zákazníků. Jenže za ním přijížděla ta tramvaj na lince 8 a tak chtěl pospíchat, aby co nejméně zdržel provoz. Jak pospíchal, tak mu vypadly klíčky od zavřeného auta pod protijedoucí projíždějící tramvaj a ta mu je rozdrtila. Zůstal bez klíčů a bez možnosti odtlačit auto mimo koleje. Po příjezdu dispečerů jsme se domluvili, že mohu pokračovat vpravo na Masaryčku a dál přes Žižkov se na Palmovce napojit na svojí trasu. Hlavně bylo důležité uvolnit ulici na Poříčí alespoň jedním směrem, protože musela pro nešťastníka přijet odtahová služba a také okolí křižovatky se začalo nepěkně plnit tramvajemi, auty a autobusy. Řidič taxi pak dostal pokutu za to, že zastavil na kolejích.

Žádné komentáře:

Okomentovat