pondělí 2. června 2008

Oblíbené linky, omezené rychlosti a počasí

Krátké info z provozu.

Linka 8 kvůli výluce jezdí okolo nábřeží k Čechovu mostu přes Chotkovy sady na Hradčanskou a protáhla se na Divokou Šárku a dostala na výše hodnocená místa. Sice nekonkuruje lince 3 a 17, ale drží se těsně za nimi.

Naopak linky do Modřan (3, 17, 21) si mírně pohoršily (ale pozice neztrácí), protože bylo vyvěšeno mnoho omezených rychlostí. Na Modřanské "rychlodráze" se jezdí i 15 kilometrovou rychlostí (na 1 místě) dost často 40 km/h. Na dřívější 60 můžeme zapomenout. Jen mi stále uniká důvod, jak to, že na dvou tratích (Modřany a Řepy) se tak náhle zhoršila situace, že bylo nutné najednou v jedné chvíli vyvěsit až 30 omezených rychlostí?

Poslední dny zažíváme v Praze rozmary počasí. V jednu chvíli je horko, pak zas padají kroupy. V neděli okolo 17. hodiny se nad centrem a jihem Prahy přehnalo slušné krupobití a přívalové srážky. Nebylo vidět na krok, dosvědčila to jedna paní co nastoupila a prohlásila : "ježiš, vždyť vy nic nevidíte" a já : "mám koleje a ty mě vedou" a dál si to svištěl k Podolské Vodárně. Všichni se chtěli schovat a tak vzali za vděk i projíždějící tramvaj, proto jsem vezl lidi na kolečkových bruslích, v plavkách (oni padaly ty kroupy, takže jsem se jim nedivil), ve společenských šatech (ty jsem upřimně litoval) a další. Když to tak vezmu pršelo hodně dlouho. Začalo když jsem vyrazil ze Sídliště Modřany a zkončilo až na Václavském náměstí. (to je cca 25minut jízdy).

Žádné komentáře:

Okomentovat