sobota 14. června 2008

Poprvé od kurzu 14T s lidmi

Minulý pátek mi volali z odd. Plánování služeb a nabídli mi směnu za Vozovnu Motol : linku 12 se začátkem i koncem směny na Andělu - rád jsem přijal.

Za prvé: 14T jsem od splnění řidičského oprávnění neřídil. 


Za druhé: linka 12 mě dlouho lákala. 

Za třetí: zkrátil jsem si nastávajících 6 raních za sebou na "pouhých" 5.

Už jsem úplně zapoměl, jak pro mě nepříjemná je jízda s tímto typem tramvaje. Ikdyž byla směna pouze 6h a 33minut, rád jsem byl vystřídán. Už mě nebavilo pořád přemýšlet nad každým obloukem, jestli do něj nejedu moc rychle, aby to se mnou tolik neházelo. Za půl roku jsem se naučil na mnoha místech v kolejové síti jezdit určitou rychlostí a na těch pár hodin se to špatně měnilo. Například pod mostem u Výstaviště za výhybkou běžně jezdím maximální povolenou rychlostí 15km/h, což nyní nešlo. Zjistil jsem, že i při 5km/h to se mnou nepříjemně trhne. Aby jsem jízdu pouze nekritizoval, musím pochválit tempomat, který na jiných typech hodně chybí. Při tolika omezených rychlostech se člověk pak nemusí starat o dodržování rychlosti (nehypnotizuje tachometr), ale hledí okolo sebe a dává pozor na ostatní účastníky provozu apod. Linka 12 mě potěšila, jistě se zařadí mezi ty oblíbenější. Jízda na Barrandov, zajímavé linkové vedení. Celkově jsem doopravdy rád, že jsem nabídku přijal a časem si zažádám i jízdu s typem T6, abych si osvěžil i tento typ.

Sumasumárum : zlaté naše Kačenky!

Žádné komentáře:

Okomentovat