sobota 29. srpna 2009

Nabídka na "spolupráci"

O svátečním dni 28. září na konečné Vozovna Kobylisy v lince 25 dostal podivnou nabídku spolupráce od jednoho cestujícího.

Cestující vystupovali a zůstal tam jeden pán. Snědší, menší postavy s batohem – tak jsem si říkal, že to bude nějaký italský turista. Turista to byl, ale Slovák a náš rozhovor vypadal následovně:
On : "jede 25 i na Čechův most?"
Já : "nene, musíte tady něčím sjet dolu k metru Kobylisy a tam Vám jede 17."
On : "a můžu se zeptat kolik Vám je let?"
Já : "no skoro 25, proč Vás to zajímá?"
On : "no jste dost mladý."
Já : "v Praze lze řídit tramvaj od 21 let."
On : "aha, to jsem nevěděl, že tu jezdí takoví mladí a pěkní řidiči. Víte já jsem bisexuál, o co máte zajem Vy? Užíváte si života, co Vám přinese a poznáváte nová dobrodružství?"

Žádné komentáře:

Okomentovat