Vůz 8425 u Podolské vodárny. |
Poznámka: na fotkách jsem červeně označil začátek a konec omezené rychlosti. Začátek pozná každý, je to buď výše zmiňovaný žlutý obdélník bez čísla nebo s číslem. Konec omezené rychlosti pro tramvaje není stejný jako pro normální silniční provoz (totiž vzdálenější roh následné křižovatky), ale musí být vyznačen přeškrtnutým obdélníkem nebo dalším začátkem omezené rychlosti (i takové případy na fotkách níže jsou).
Směr Nádraží Braník -> Spojovací
První desítka je hned po výjezdu ze smyčky. |
Celý úsek mezi Dvorcemi a Kublovem je omezená rychlost. Začínáme typickou 40. |
Když člověk míjí Emauzy, tak celý oblouk (z obou stran) je pod omezenou rychlostí. Nejdřív 15... |
..a následuje 10. Tady se starou T3 musí být lahoda zdejší omezenku dodržovat (pro laiky, je to prakticky nemožné se pohybovat do takového svahu do 10). |
Poslední omezená rychlost v tomto směru je také na krásném místě. Přimo po přejezdu magistrály. |
Směr Spojovací -> Nádraží Braník
Při sjezdu z Karlova náměstí. Úsek, kdy si "vychutnáváme" řidiče aut opět až těsně, když nás mohou předjet. Omezenka končí těsně před zastávkou Botanická zahrada. |
Křižovatka u Botanické zahrady. |
Zase jsme na modřanské trati a 40 je tu i z druhé strany. V dáli je pak 20, to je těsně před vjezdem do zastávky Kublov (z centra). Tu jsem ale nefotil. |
Nad sjezdovou výhybkou u smyčky Dvorce je 10. |
Po chvilce následují další lámané oblouky. |
Hodně dlouhý úsek s 10 s tím bonusem, že se nestíhají světla a řidič se musí jít znovu navolit do křižovatky. Nikdo nepočítá s tím, že by se tam tramvaj ploužila tak pomalinku. |
Žádné komentáře:
Okomentovat