Z mého pohledu kvůli těmto důvodům (v tomto pořadí dle důležitosti):
- Po Spálené ulici jezdí téměř všechny tramvajové linky. Je to srdce tramvajové dopravy v Praze.
- Velké množství dalších mimořádných událostí. Na začátku videa dispečer ohlásí 3 nehody najednou a předpokládám, že mnoho událostí ani do vysílačky nezahlásí.
- Neschopnost řídit dopravu (ať by to měl dělat kdokoliv) na nejméně propustném místě : Palackého náměstí. To byl ten pravý špunt, kde to celé začlo.
- Dispečeři si nechali do centra najet všechny vlaky, odklon pro linku 9 byl vyhlášen až v 17.11, když už všechno stálo.
- Okolo 14. hodiny začínají vyjíždět na trať vlaky na pomocné linky 4 a 21. jezdící jen o špičkách (jde o cca. 25 tramvají). Ten den bylo jejich účelem se jen postavit do stojících kolon. Ničemu nepomohly, naopak situaci zkomplikovaly. Až po 18. hodině, kdy se vracely do vozoven, se situace zlepšila.
|
odklon pres albertov aneeb malou stranu by byl již moc dlouhý?
OdpovědětVymazat