pondělí 3. dubna 2017

Tramvaji se prý přednost dávat nemusí

Chování řidiče automobilu, kterého uvidíte na videu v článku, je víceméně typické pro tento druh řidičů, jenž jezdí stylem: "však on se ten tramvaják nezblázní". Jenže zapomínají, že pokud bych měl narvanější tramvaj, bylo spadané listí na kolejích, brzdná dráha je o mnoho delší, než mi ten řidič auta poskytl. V případě srážky jsem měl dokonce nahrávku, jak mi bezohledně před vůz vjel.



Ale co mi vždycky vrtá hlavou, proč dává přednost autům, ale tramvaji ne? Vždyť se mezi lidmi šíří informace, jak naschvál do aut bouráme, protože máme údajně týden dovolené či dokonce odměnu za každou nehodu. Kolik automobilistů to každou chvilku zkouší, jestli je to pravda?


Já totiž trochu tuším, proč radši zastaví na kolejích a dále nepokračují. Protože právě ti zlí tramvajáci dokážou zastavit. Kdyby tam vjel těm autům, srážka je neodvratná. Zkušenost mi tuto teorii potvrzuje. Už jsem viděl hodně nehod, kdy se mi snažilo auto uhnout z kolejí, vjelo před jiné auto, které se sice mělo šanci vyhnout nebo zastavit, přesto došlo k nehodě. Řidiči aut totiž absolutně neočekávají, že by jim někdo z vedlejší takhle naférovku vjel, neumí předvídat. Tramvajáci to ví, už v základním kurzu se tohle učíme, je to náš denní chléb.

Žádné komentáře:

Okomentovat