pondělí 28. ledna 2019

Stížnost II

Čím to je, že se mi nehezké věci dějí většinou v lednu? Snad osud chce mít jasno hned na začátku roku, abych měl jistotu, že se i letos neobejdu bez nějakých průšvihů? Rok 2019 jsem tedy zahájil stížností. Druhá stížnost po 11 letech praxe dle mého skromného názoru není tak hrozná vizitka s přihlédnutím k tomu, že se denně potkám s tisíci lidmi.

"dne 15.1 na Klamovce smer Repy v 7.24h ridic vozu 9094 jel pres prechod pro chodce na cervenou...chodcum svitila zelena a tim ohrozil deti, co tam chodi v tu dobu do skoly. Dekuji V." Čas podání: 15.1.2019 v 8:20
Na křižovatce Klamovka jsem měl údajně jet na "Stůj".
Přijde mi to líto, že někdo dokáže poslat takové oznámení a ještě se pokusí přidat na dramatičnosti, když do popisu situace zamotá i školní zařízení v okolí. Mě osobně svědomí netíží. Vyloženě na "Stůj" jsem zcela jistě nejel, žádné děti jsem neohrozil.

Asi si říkáte, proč okamžitě nezveřejním nahrávku, abych umlčel veškeré pochybnosti? Jednoduše proto, že záznamy, kde se nic neděje, nepřijdou mi důležité, neukládám. Kolik bych toho pak musel na HDD mít? Jedna taková 8 hodinová směna je cca. 40GB dat, kterou přetahuji přes USB z kamery do počítače přibližně hodinu. Opravdu bych měl absolvovat každý den tuto proceduru, jen abych mohl ze sebe smýt stín pohybností a odvrátit křivé obvinění? Ne, nic takového neplánuji, i když jsem o tom pár chvil přemýšlel.

Stížnost byla mým nadřízeným shledána jako neoprávněná a za mnou přijde v blízké době Technik jízdy. To je člověk z oddělení Dopravní kontroly (nikoliv Přepravní kontroly, není to revizor), který nenápadně nastoupí někde na trase s ostatními cestujícími do mojí tramvaje a pojede se mnou přes město. Při tom sleduje můj styl jízdy, chování a dodržování veškerých předpisů. Po ukončení kontroly se mi odhalí, ukáže odznak a nechá mě podepsat protokol o kontrole, kdy mě informuje o průběhu a výsledku. Pokud ani Technik jízdy neshledá žádné důvody k postihu, bude celá záležitost jednou pro vždy vyřešena.

Žádné komentáře:

Okomentovat