Úplně první den v pondělí byli cestující docela nemile překvapeni, že jim z I. P. Pavlova nenavazovalo žádné přímé spojení do Michle, museli sjet na Karlovo náměstí a tam vyhledat linku 24, která kvůli této výluce končila na Spořilově. Linka 4 byla z Čechova náměstí prodloužena na Nám. Bří Synků a linka 6 končila na Kubánském náměstí.
Místo za přejezdem bylo tak akorát na jeden vlak a výhybka byla trvale uzamčena do směru Náměstí Míru. Takže od Flory bylo klidně možné jet s jednosměrnou tramvají, oproti jiným výlukám s přejezdem, kde koleje úplně končily.
Interval byl na lince 11 speciální 6 minut, kdy každá druhá tramvaj jela z Olšanských hřbitovů až na Spojovací. Střídání řidičů probíhalo v zastávce Biskupcova z centra.
Označník nyní konečné zastávky I. P. P. byl posunut o 15 metrů zpět a obrubník zastávky směr Muzeum byl odstraněn, aby tramvaje nedrhly.
Bezpečnostní přestávky byly v pracovní den do 20. hodiny čerpány ve smyčce Olšanské hřbitovy, kde se různě jezdilo na vnitřní a vnější kolej.
Přestávka byla naprosto dostatečná a na Vinohradské se ani nenabíralo nějaké výrazné zpoždění. Dalo by se tvrdit, že linka 11 v tomto směru byla docela "utahaná".
Na přejezdu bylo dostatek času pro přechod mezi stanovištěmi, ikdyž se třeba v okolí Italské a Vinohradské tržnice nabralo nějaké minimální (3 - 4 minuty) zpoždění.
Tento výkon byl vytvořen jako ranní část dělené směny. Nástup ve vozovně ve 4:14 nebyl zrovna přívětivý, ale takový je už úděl výlukových jízdních řádů.
Odpolední část tohoto pořadí také nebyla kdovíjak dlouhá, ale je tam názorně vidět, jak každé kolo se jelo jednou na Olšanské hřbitovy a druhé na Spojovací. V pracovní den se tedy na I. P. Pavlova neustále měnily kódy v hlásiči, a muselo se za Florou hodně dávat pozor, kam se zrovna tentokrát jede. Pro cestující to byl také oříšek, v bezvýlukovém stavu každé pořadí linky 11 přes den cca. do 20 hodin jelo až na Spojovací.
Celý jízdní řád pro čtvrté pořadí. Toto bylo poslední zatahující pořadí, odstup v Hloubětíně v 1:20. Večer po 20. hodině už každé pořadí končilo na Olšanských hřbitovech a jezdilo se stejně jako o víkendu. Vždy 2 kola přes vnitřní kolej s krátkou pauzou a třetí kolo dlouhá bezpečnostní přestávka na vnější koleji.
Fotka z definitivně poslední přestávky výlukové linky 11 na Olšanských hřbitovech s typem vozu KT8N. Poslední zhasne - stalo se.
Natočil jsem i video z úplně posledního průjezdu přes "Californien" v zastávce I. P. Pavlova. Okamžitě po mém průjezdu začala jeho destrukce a ráno, 1.7.2015, už jezdí linka 11 (opět výlukově) až na Zvonařku, tedy o 2 zastávky dál, ale tam již není potřeba obousměrných vozů.
Žádné komentáře:
Okomentovat