čtvrtek 2. března 2017

Jedenáctka je zážitková

Možná už to trochu přeháním, ale opět tu mám jeden příběh z linky 11. Od velkého incidentu z 15. února "Tudy ne, přátelé", kdy jsem se dostal do nečekaných míst. 20. ledna jsem se pro změnu netrefil do pořadí při výjezdu z vozovny. Kudy jsem bloudil dnes?

Výjezdy na 11 jsou adrenalinové

Měl jsem ranní s výjezdem v 6:03 z vozovny a do třetice jsem se zařekl, že už nebudu opakovat nájezdové fiasko z dob minulých. Vydrželo mi to jen na Vysočanskou, kde přede mne pustily semafory linku 14 z obratiště Vysočanská. Už jsem se chystal zavolat na dispečink předem, aby tu 11, před kterou se mám na Ohradě vecpat někde pozdrželi, že to vypadá na parádní zpožděníčko. Vydržel jsem ještě. Na Palmovce jsem se totiž ošklivě vecpal před linku 1 jedoucí od Libeňského mostu. Prostě jsem zaťal zuby a kolegovi to tam bezohledně pustil. Jen jsem mu zamával, takže se mu takhle na dálku omlouvám, ale jinak to nešlo, už jsem zase měl 3 minutovou sekeru a neviděl jsem to růžově. Za linkou 10 jsem se celý udýchaný a nervózní přišoural na křižovatku Ohrada. V dáli jsem se snažil zahlédnout 11 z centra, která patří za mě. Už se vynořila u Basilejského náměstí. Mě ovšem padá na semaforu signál Volno vlevo a tradá na Spojovací. O 4 minuty pozdě. Smyčkou jen proletím, protože jsem tam měl na obrat celý a úžasných šest minut a už na čas dle jízdního řádu vyrážím do centra. Klepu se na rameno, jak jsem to zvládl. Kolegu s 1, kterého jsem na Palmě tak zazdil, potkávám zrovna při výjezdu ze smyčky. Mávám mu a děkuji za trpělivost, snad když mě viděl, že jsem jen okolo něj prosvištěl, jak jsem měl naspěch.


Mimo jízdní řád

Tak kde je ten zakopaný pes? Po přestávce se v 10:11 dostávám na 42. pořadí. Při jízdě z Muzea na I. P. Pavlova se ozve z dispečinku, že u zastávky Horky je špatně zaparkované auto a linka 11 je ukončena v obratišti Zámecká. Nastavuji si tedy hlásič a konečnou Náměstí Bratří Synků. V zastávce Nuselské schody informuji cestující o situaci. Na Zámecké všichni spořádaně vystoupí, nikdo se neptá, jsem rád, že jim to, co jsem jim řekl, stačilo. Dispečeři jsou již na místě.
S vozem 9067 vyčkávám v obratišti Zámecká.

Původně jsme se měli napojit do centra dle jízdního řádu, pro mě tedy platilo, že v 11:55 opět vyrážím s cestujícími směr Vinohrady. Ovšem už v 11:40 přichází informace o uvolnění a odklony se zrušily. Mě poslali okamžitě do centra a tu 11, co přijela za mnou dál do Michle. Mimo jízdní řád o 12 minut dřív tedy vyrážím.
Moje část směny na 42. pořadí linky 11. Červeně ohraničené, co jsem vynechal.
U Muzea se mi ozve dispečer a přikáže mi odstavení v obratišti Vozovna Žižkov a pak dále pokračovat směr Spojovací. Vlastně udělat takovou kličku, zajet do smyčky a pak se zase vrátit na trať. U Vozovny Žižkov vystupují cestující, pustil jsem jim totiž hlášení už od Želivského, že "Vlak jede do Vozovny Žižkov", tak se ani nedivili, proč je vyhazuji. Za mnou přijela akorát jednička, tak dlouho nečekali.
S vozem 9067 v obratišti Vápenka u vozovny Žižkov.
Počkám těch 12 minut a zase vyrážím dál na Spojovací, už dle jízdního řádu a v pořadí. Zbytek směny byl už v klidu. Opět to bylo přes 10 hodin. Už se docela těším, až tato výluka skončí, nějak už toho bylo dost.
Ještě vypsat tradiční blouděnku.

Žádné komentáře:

Okomentovat