pátek 25. července 2008

Želví pohon

Včera na lince 26, kterou jsem měl až do 1:54 v noci, se mi rozbila tramvaj. Svojí 9014 jsem trochu popohnal ze zastávky Náměstí Republiky a ozvala se rána, v tu chvíli mi přestaly fungovat podvozky C a D (polovina všech motorových skupin).

V zastávce Dlouhá Třída jsem se to snažil nějak oživit, ale nepovedlo se a tak jsem želví rychlostí vyrazil na Spartu. Přivolaný technik s tím také nehnul, tak se zrodila zajímavá výměna vozu.

Když přijedu na konečnou Nádraží Hostivař, vyměníme si tramvaj se zamnou jezdící 26. On totiž pojede již do vozovny a tak nemusí vypravovat náhradní vlak. Cesta do Hostivaře, ale byl očistec. Jelikož jsem jel velmi pozdě (cca 10minut) a v končící odpolední špičce v 19h, byl jsem za chvíli plný a já se ploužil ještě pomaleji. U Bulhara jsem se modlil abych se vůbec rozjel a na Floru sem se vysloveně doplížil rychlostí 10km/h. Rozjezd byl krásně plynulý, i přes přišlápnutý pedál jízdy až na podlahu. Na Hostivaři jsme si tramvaje vyměnili a já spokojeně dojezdil s luxusním vozem 9046.

Žádné komentáře:

Okomentovat