středa 8. dubna 2009

Úterní blázinec

Nikdy by mě nenapadlo, že se v úterý může nabírat tak velké zpoždění jak se mi to stalo včera. Proč jsem jezdil až o 16 minut pozdě?Ve 13:11 jsem vystřídal na páté pořadí linky 19. Se soupravou jsem byl plně spokojen a těšil se na klidnou odpolední práci.


Vlak 8038+8032 ve smyčce Radošovická
Jenže již v 15 hodin přestal jít na celém Lehovci a okolí elektrický proud. Tramvaje bez šťávy prostě nejedou. Bez proudu jsem zůstal stát na Lehovci 15 minut.


Na obrázku jsou zaznamenány průjezdy významnými zastávkami. Na fotce je vidět sloupec zastávek, přes které jsem projel (časová posloupnost jde zezdola nahoru). Čas vpravo je právě odchylka od jízdního řádu, to je zpoždění v minutách a vteřinách. Ještě se střídají různé barvy. Bílá barva znamená, že jsem již tak zpožděný, že se nestačím na konečné obrátit do svého času a vyrazím i z konečné se zpožděním. Žlutá je zpoždění do 5 minut a Zelená je minimální zpoždění do 3 minut. Červená je předjetí.

Takže krásně vidíme, jak jsem na Lehovec přijel ještě zelený (v čase), ale z důvodu výše zmiňovaného výpadku jsem vyjel již pozdě: 15:51. Další čidlo je na Novém Hloubětíně a tam byla odchylka od jízdního řádu 14:45. A tak to šlo dál, až volali z dispečinku, že se mám otočit přes Vozovnu Strašnice a jet zase do centra. Proto u čidla "Vozovna Strašnice" ten podivný čas "??:??", to znamená, že jsem jel mimo jízdní řád a proto nemohl počítač nic porovnávat. Vyrazil jsem tedy zpět a na Želivského jsem byl již téměř v čase s minimálním zpožděním 2:02. Ale ouha!


Na dolní Palmovce se stala železniční nehoda a zůstali jsme stát pod Krejcárkem v dloooouhé koloně. Takže opět zpoždění a tentokrát se zaměřte na záznam: "16:36 Palmovka 16:34". Tedy ještě větší zpoždění, než z výpadku proudu. Další časy jen dokazují, jak se velmi těžko stahuje na lince 19 nějaké větší zpoždění a celé další kolo jsem jezdil 6 minut a pak 2 - 3 minuty. Jen úplně poslední kolo před zatažením (už také bylo po 20. hodině) se oběšlo bez větších komplikací.

Kdo by věřil, že úterní provoz tolik zaměstná všechny zúčastněné?

Žádné komentáře:

Okomentovat