pondělí 6. dubna 2009

Nejdelší směna

V neděli 5.4.2009 jsem měl zálohu od 11:00. Přišel jsem v 10:52 a zrovna volal pan výpravčí kolegovi, který měl přijít na zálohu od 12:00, že určitě vyjede na pořadí linky 3, které je až do 0:21. Jistě ho potěšil a já jsem doufal, že do 17:00 vydržím ve vozovně.
Což se bohužel nestalo, protože ve 13:30 se ozvalo zazvonění telefonu. Volal řidič, který měl jít na noční - udělalo se mu špatně. Tak černý Petr padl na mě, protože za tak krátkou chvíli se nedá na noční nikdo lehce sehnat. Výpravčí mě poslal domu, že si mám odpočinout.

V 19:13 jsem vyjížděl jako linka 20 na Smíchovské nádraží, abych se ve 23:50 "převlékl" na linku 54 a udělal celé kolečko a půl. Zatažení v 5:36 znamenalo, že celá délka směny i s tou předčasně ukončenou zálohou byla 12 hodin a 46 minut. Naštěstí nedělní noční považuji za ty nejklidnější a potvrdilo se - žádní problémoví cestující, počasí pěkné a poprvé jsem měl linku 54 a projel si některé úseky s cestujícími (poprvé od kurzu).

Ještě jako linka 20 vyjíždím na noční, kterou jsem dostal ze zálohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat