pátek 13. září 2013

Mezivozovenská výpomoc

Vypravení nového vlaku za jiný rozbitý či po nehodě, když nemůže pokračovat ve výkonu služby, je zcela běžná věc. Ovšem jen velmi zřídka se stává, že vypadlé pořadí na lince nahradí tramvaj z úplně jiné vozovny, než z které byl původní vlak.

Vůz 9077 zatahuje do Motola.
Když se rozbil vůz typu 14T na lince 16 z Motolské vozovny, dispečer se rozhodl, že náhradní vlak vyjede z vozovny Hloubětín. Jelikož jsem seděl na záloze já, dostal jsem jízdní řád, klíče od vozu 9077 a vyjel jsem na Lehovec. Bylo to 19. pořadí linky 16 a to mělo z Lehovce zatahovat do vozovny Motol. Proto jsem nastavil odpovídající cílovou stanici a vyrazil na trať.


S KT8N v Motole.
U vozovny Motol jsem nechal vystoupit cestující a zabočil do vrat depa. V tomto místě jsem byl po víc jak 6 letech, tedy poprvé od kurzu řidiče tramvaje. V hale denního ošetření jsem se pozeptal, jestli můžu rovnou vyjet, abych někomu nepřekážel, bylo mi to povoleno.

Manipulačně přes celé město
 zpět do Hloubětína.
Pak jsem změnil orientaci na "Manipulační jízda" a do počítače jsem zadal linku 79, pořadí 15. Tyto údaje jsem dostal od výpravčího při výjezdu, abych se správně zobrazoval na DORISu. Manipulačně jsem pak z Motola je přes Anděl, Palackého most, Myslíkovou ulicí na Václavské náměstí. Okolo Jindřišské věže, Masarykova nádraží a Karlínem do Vysočan a do domovské vozovny Hloubětín.

Žádné komentáře:

Okomentovat