Po vystřídání v klidu Kobylis. |
Na Senovážném náměstí jsem čekal přes 20 minut. |
Na Jindřišské čekám přes hodinu. |
Na Václaváku jsem měl být ve 13:30, je 13:59 a já stále čekám v koloně. |
Je 14:36 a já se nepohnul z místa... |
Druhý průjezd městem byl už poměrně klidnější, trochu se to zacpalo u Imperiálu, kde jsem asi 10 minut opět stál, ale při tomhle zpoždění jsem už jen nechal vystoupit s omluvou cestující a nemohl jsem jim garantovat předpokládané uvolnění. Vždy jsem jim doporučoval, aby radši dneska jezdili metrem nebo dokonce šli pěšky. Když jedete 2 zastávky přes hodinu, co jiného bych jim asi tak měl říkat, že jo.
Velké zpoždění se týkalo i linek mimo centrum. |
Můj třetí průjezd Václavákem byl už naprosto bez problémů až na Palackého náměstí měla nehodu linka 7 při odbočení z mostu a proto jsme si opět nějakých 10 minut postáli. Začal jsem přemýšlet, kde bych mohl dispečink požádat o otočení, abych se vrátil do jízdního řádu, už se blížil i čas mého zatažení.
Vůz 9060 na Dvorcích. |
Pro ilustraci jsem vytvořil i pár fotek a video, ve kterém jsem se snažil vysvětlit (i trochu pro laiky), jak vypadal stav na tramvajových tratích. Kde vlastně vlaky stály a kolik z celkového počtu tramvají jelo podle jízdního řádu. Předem podotýkám, že jen některé linky byly bez potíží. Ty, co nejezdí přes centrum.
Celkový pohled na DORIS. |
Polohy tramvají na lince 3. |
Polohy tramvají na lince 16. |
Polohy tramvají na lince 22. |
Linka 5. |
Žádné komentáře:
Okomentovat