Karlínem vedly dvě linky. 8 a 21. Mezi nimi se v pracovní dny nepřetržitě přejíždělo. Když jsem na Urxovu přijel jako linka 8, odjížděl jsem jako 21 a naopak. Bylo to kvůli tomu, že na 8 přes den nešly čerpat přestávky. Smyčka Nádraží Podbaba sotva umožňuje provoz dvou linek, natož aby tam jedna stále déle než 15 minut.
Obratiště Nádraží Podbaba v pracovní dny nezvládala pojmout nápor tramvají. |
V Braníku byly tak dlouhé přestávky, že jsem si mohl oddechnout od řízení i krátkou procházkou po okolí. |
Sobotní jízdní řád. V Podbabě je přestávka dostatečných 27 minut. |
Mezi Urxovou a Křižíkovou je 1 minuta. |
O týden později už minuta navíc zmizela. |
2x Křižíkova za sebou a tlustá čára mezi nima. V čase 9:32 měl řidič najet do zastávky a v 9:33 odjezd. |
5. pořadí linky 8 jezdilo večer jako 21. |
14. pořadí linky 21 jezdilo večer jako linka 8. |
24. pořadí linky 21, odpolední výjezd a na 21 udělá jen 1 kolo a 3 na osmičce. |
1. pořadí linky 8 se ráno vůbec neměnilo na 21 až do dopoledne. |
Šejdrista vystřídal ve 13:02 a v 17:20 šel zase domu. |
Zatahující vlak z linky 21 na Husinecké. |
Zastávky náhradního autobusu X-8. |
Jízdní řád linky 28. |
21 jedoucí k Vozovně Pankrác. Původně jsem měl střídat až 14:45, takže mi po změně jízdního řádu ukradli hodinu, ale nezlobil jsem se. Vstávání ve 2:50 není moc příjemné.
Protože bylo na této výluce vytvořeno až 40 směn, což byla téměř polovina všech hloubětínských, bylo jasné, že tyto dvě linky (8 či 21) budou hrát v mém Fotokalendáři prim.
Slíbené video z přejezdu:
Žádné komentáře:
Okomentovat