Vůz 9080 ve Vozovně Hloubětín. |
Jednoduše vysvětleno, podnik se po zkušenostech s vandaly rozhodl, že při rekonstrukci starých KT8 nebude vyrábět a kupovat nové věci tam, kde nejsou potřeba. Proto i nově rekonstruované KT8 přišlo s poškrábanými skly ze starého vozu. Dřív se totiž běžně stávalo, že se po prvním provozním dnu s cestujícími vracela zbrusu nová tramvaj zničená, takže když si toho cestující neváží, podnik na nových oknech ušetřil statisíce (na jednom voze).
Krásně čistá kabina řidiče.Kéž by zůstala takhle navždy. |
Při rekonstrukci vozu 9030 (renovovaný vůz má evidenční číslo vždy o 50 vyšší, proto je na fotkách již jako 9080) se přistoupilo k výměně všeho a proto, když jsem ji potkal na 5. koleji ve vozovně, úplně oslňovala čistotou a voněla novotou. I kabina řidiče je celá nablýskaná, těší se na svého prvního kuřáka, který všude naklepe popel a ještě zamáčkne cigáro o panel řízení. Sedačky zcela nové a podlaha tramvaje může být v klidu polita, poblita, pošlapána bahnem a vůbec je připravena do provozu.
Žádné komentáře:
Okomentovat