pátek 19. října 2012

24 hodinová služba

Když jsem ve středu 17.10 usedal do vozu 9090 na lince 1 netušil jsem, že začínám něco velkého. Přímo rekordní délka směn mě čekala během těch dvou podzimních dnů.

Vůz 9090 na Petřinách.
Začal jsem ve 13:29 na Palmovce. Linka 1, ten den naprosto pohodová, pět koleček a z Petřin do vozovny. Vůz jezdil krásně a skoro se mi ani nechtělo domů. Ukončil jsem směnu v 0:50. Délka se tedy rovnala 11 hodinám a 21 minutám.

Další den, čtvrtek 18.10, jsem si měl jen odpočinout na záloze ve výpravně, ale provoz a stav řidičů tomu nepřál. Když jsem přišel do práce, zavolal si mě výpravčí k sobě, jestli bych nevzal polonoc na lince 25. Ochotně jsem souhlasil. Takže jsem se odebral v 15:55 vystřídat kolegu a jezdil jsem až do 1:09 v noci. I se zálohou mi výkon dělal 12 hodin a 39 minut.


Vozy 8050+8021 na Lehovci.
Když jsem délky směn jen náhodou sečetl, uvědomil jsem si, že výkony dělají dohromady na minutu přesně 24 hodin! To už je slušná porce odvedené práce za 2 pracovní dny. Zajímavé je, že jsem z těch směn šel naprosto odpočatý a klidně bych udělal ještě o pár koleček navíc.

Délka směny 12:39 se zařadila na druhé místo za nejdelší směnu, kterou jsem u podniku měl ze dne 5.4.2009, když jsem vyjel ze zálohy od 11 hodin na noční linku.

Žádné komentáře:

Okomentovat